8åriga pojkar snackar om flickor

När jag skulle fara hem idag, så fick jag med mej mitt brorsbarn Hampus och hans kompis Viktor ner till Ånge. Båda är åtta år och skulle på typ halloweenparty på corner.
Snackade en hel del med dom ner och sen lyssnade jag på när dom snackade. Först skulle dom verkligen inte pussa några tjejer, men ju mer dom snackade kom dom på att dom skulle nog pussa tjejerna iallafall. Men det jag itne förstår är hur så små barn som dom, endast åtta år, använder så grova ord på fel sätt, det gör lite ont. Men det övervägdes när jag hade satt små tankar på deras huvuden på att pussa tjejerna.
Dom började tillochmed berätta vilka dom inte ville kyssa. Namnen på dom som dom ville kyssa (pussa heter det då man är liten va?) dom fick jag inte veta.

Man är en bra stolt faster! :D

Kommentarer
Postat av: Elena

:) små barnen.

2010-10-22 @ 22:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0