Dagen efter "lillebrors" kalas :D

Japp. Han är inte 30 än, men vi firade det i förskott. Han fyller tokgammal på tisdag. Kram på han då! Tydligen mådde han inte bra idag, själv mår bättre än vad jag förtjänar. Haha. Sjunga kan jag oxå btw, men jag tycker synd om allas öron och om mej själv på jobbet på tisdag

Var och handlade på Ica nyss (gick innervägen så ingen skulle se skabbheten), skulle endast handla gräddfil till min älskade dipp. Men kom hem med fiskpinnar och Maoam och smarties! :) Och allt för ynka 50 kronor! Eller 45 kronor, för jag fick en 5a tillbaka som jag la i min söta sparhund!

Well, nu ska jag försöka laga mitt trasiga minne, fundera på om ja ska g¨å på bio ikväll eller inte och äta fiskpinnar med mos och dipp  + chips till efterrätt.

Och bara så ni vet, man kan ite steka i smör. Ha.

Toooodiiiiloooo, later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0