En lördag med stil!

Klev upp på morgonen (efter en filmkväll full med diskussioner och ännu fler skilda meningar)(hade även ett rätt långt skitbra samtal med Therese där på nattimmen, puss på henne!) och duschade och fixade mej, sprang ner på Eklids och snacka om mitt misslyckade försök med motorvärmaren + kameran. Han kollade både och jag hoppas både e Ok nu :)

Sen hem till Mami, tårta till frukost och sen 3 timmar loppis :) Sålde lite och kom hem med lite mer! Haha.. Men jag gick inte så jättemycket back och hade jag inte köpt 2 jätteklubbor så hade jag inte heller gått back. Men jag fick inte så många när jag var liten, så jag köpte 2 stycken nu som sagt! :D

Sen har jag varit ute och gått med lillvovven (zece) med mamma och vi städade förfests-lokalen på en gång. Haha, ojojoj. Zece hade roligt och åt en massa saltapinnar!
När vi ändå snackar om hundar och familjen, så sköt pappa en älg imorse för zeb! Stolt dotter och matte! :D

Åt vofflor efter det och pappa bytte däck på bilen medans jag sprang runt och höll dom sällskap :)

Nu e jag tillbaka i lägenheten, fryser och borde packa upp "fynden" :) Men ja.. Fryser man så är det skönare att ingenting göra. Ska åka till Håkan snart och kika på en film med folket! Imorn ska jag soooova läääänge och sen kliva upp och bara vara söt. Kanske ska jag försöka få med mej någon på 10-kronors-säljningen på folketshus. Yeah.

Puss och nyp i rumpan.



p.s. jag ska gifta mej någon dag. tihi*

Kommentarer
Postat av: Madeleine L

Sig dig allt när du var ute och gick med mamma din och vovven :)

2010-10-17 @ 09:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0