första oktober

Det finns ingen effektivitet. Har hunnit gjort en massa på morgonen och nu vill jag bara fortsätta. Men eftersom varken längden eller musklerna (pappa tycker det är tungt) räcker till, så sitter jag nu här och väntar. Frågade om när, han bara: ja om en stund kanske.
Hallå, jag vill NU och då ska det ske NU!
Ingen som kan se det logiska i det? Man ska väll arbeta då man är på det humöret?
Gah, gillar inte när det blir Alfons Åberg svar.

I was not really sure enough

Well. Efter jobbet (som jag fan ska piska till effektivitet) ska jag hem till päronen för middag och en snabbdusch innan jag, tessan och bella ska till josse på flickparty :) Vilket betyder att vi ska testa grejer från Mary Kay (eller hur de stavas...)
Mys iallafall. Men just nu känner jag inte för positivitet. Minusgrader ute och 15 grader inne på kontoreet. Sitter med jackan på, undra hur mycket jag kommer frysa när jag går ut...

What´s the point of doing anything if you never nooootise

Kommentarer
Postat av: Hur svårt ska de vara

Notice* skulle de vara svårt eller?!??!

2010-10-01 @ 09:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0