Grattis Lillebror :D

Idag fyller "Lillebror" 30 år :D
Grattis till han!
<3



Har konstaterat att grannen inte mådde bra i morse. Trodde först att jag skulle vara tvungen att ringa ambulansen, för att han höll på att dö, men det bevisade sej att han hade ett kräkmaraton med sej själv. Jag tror han vann. BLÄ BLÄ BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ..

Sen när jag kom in i Östavall trodde jag att jag skulle köra på en räv, men den stog så snällt och kollade på mej i vägkanten. Skitsöt var den. Ingen skabbig, bara jättefin och jättesöt.

Sen kan jag konstatera att jag aldrig kommer i tid på morgonen. Eller jag försöker. Det tar max 15 min att åka till jobbet på morgonen, och imorse åkte jag strax efter 20 i och ÄNDÅ ÄR JAG 5 MINUTER SEN. Alltid 5 minuter sen. Gah! Min rumpa blir alltså alltid kvar här till 5 minuter över 4, MINST.

Ha en fin dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0