Helgen som var alldeles för kort men innehållsrik!

Helgen har gått otroligt fort och nykter och ordentlig som man är har man inte druckit en droppe! Men kul har jag haft!
Fredagen spenderades med skräckfilm och dom skrattade när jag blev rädd. Jävla monster med slemproppar under magen.. Skrattade även lite själv mellan skräckperioderna :p
Lördagen spenderades med jobb, familj, hundar och sist flickorna! Kom hem efter tre från tessan och skrattade som ett as där + att jag beställde en ny telefon! Som förhoppningsvid håller i mej än 9½ månad.. men den kommer till veckan, ska bli skoj :)
Idag har jag sovit drygt 6 timmar, umgåts med familj + lilla ronja och sen har vi varit på inrednings-"party" där jag handlade för massor + att jag ska få en del i julklapp :p Efter det fick den lilla vita en promenad! Och sen blev det middag och innan hemfärd spelade jag och mamma spel som dom ska ha på dagis sen. Var faktiskt rätt svårt och jag skrattade så jag höll på o dö, skitkul när man ska säga namnen efter varandra.. haha! Söta va dom små bubblisarna iaf! :D

Well, borde städa min enorma "takvåning" nu eller så lägger jag mej i sängen och kikar tv!

Puss! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0