Inte min dag

Började morgonen med att stoppa mascaraborsten i ögat och sen hade osten möglat ihop totalt (råkade lämna den i kylskåpet, vill inte ta i fanskapet) och sen hände något mer jag inte kan sätta ord på för jag har glömt det.
På jobbet går det rätt okey, förutom då jag vill slå mitt huvud mot disken och sparka mej själv. Yes. Undrar om Marcus ens står ut med mej egentligen.

Nu hade jag tänkt äta något och sen ja, dö? (vet att man inte ska säga så, ja.)

Blåsorna värker under fötterna som jag gått på hela dagen och magen e dum. Utöver det så är knät ont och blått och jag har inte kunnat sovit speciellt bra inatt pga ond nacke och ond rygg.

Men 30årskalas är som sagt skitkul! Bävar lite för imorn då jag ska på thaimassage igen med min onda 100åriga kropp.

Känns redan bättre då ni ser hur synd de e om mej ;)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0