Jag har kommit på en del saker idag!

1. Hade otroligt roligt igår! Speciellt för att vara Ånge en kväll då det inte händer något, ja, ska man kalla det speciellt?

2. Det är skönt att trilla i säng halv 6 på morgonen, man somnar otroligt bra!

3. Att vakna klockan 3 på en söndag känns lite som en skam, men va fan, jag är ung!

4. Det finns inget godis alls i min lägenhet. Förutom hårda sugisar och ja, dom är egentligen inte speciellt goda..

5. Det finns ingen skinka i mitt kylskåp. Varav svårigheten med att göra varma mackor..

6. Greys är bra!

7. Solen skiner ute och nu ska vi ut på promenad!

LOVE!

Kommentarer
Postat av: Sigbjornhanne

many thanks for your dedications to this world

2011-03-14 @ 12:28:18
URL: http://sigbjornhanne.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0