Korrigering

Fick en kommentar på föregående inlägg. Och ja, jag är nog lite vill när det gäller dagar. Det var inte tisdag igår, det var torsdag! jag veeeeeeeeeet! ;D Vet att det är fredag idag oxå, sista jobbardagen den här månaden! Grettans! :p

Men de dåliga med fredagar, är att folk inte svarar i telefon. Yeah, ingen svarar när man ringer till dom och ja måste få tag på folk. Kohoo, svara  i telefonen folk? Men tydligen så kanske det är så att dom börjar åtta. Men smisk på rumpen på dom om dom e lediga idag. Smisk, smisk.
Nu ringde en av dom upp iallafall, dom jobbade idag. Duktiga gubbar.

Igår skulle vi se en komedi. Men roger är inte så bra på det där, så de blev inte riktigt komedi. Mer åt något annat håll, haha.. (använd fantasin, mjukt)

Imorn ska jag nog göra av med lite mer pengar, minst ett par skor ska inhandlas och jag hoppas verkligen dom finns kvar och att dom passar :)

Hittade även ett spel på telefonen som handlar om pingviner och att dom med hjälp av en hjälm ska döda björnar. Tror jag vet vad jag ska göra på lunchen ;)

Ikväll blir det afterwork med sötflickor! Mumsigt och skojsigt! :)

Puss Puss



Upp och ner, ner och upp.. (8)

Ser gott ut va? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0