Light my fire

Min dator vill inte klistra in bilder. Men ni får tänka er en bild på Volbeat här istället. Dom spelar i Sundsvall ikväll och inte förän typ idag hade jag haft chansen att få tag på biljetter. To late, fucking to late. Vill se dom, grymma röster och jag lyssnar på dom varenda jävla dag.

Har shoppat lite på 10-kronorsprylen idag och sen har jag städat lägenheten och nu avkalkar jag vattenkokaren. En mycket produktiv dag! Ska snart göra middag och sen äta den framför nyaste avsnittet av greys. Mysigt.

Inte alls laddad för jobb imorn, varför kan inte helgen vara en vecka lång? Eller iallafall 3 dagar.. *suck*

Du gör min dag, du får mej att le.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0