Söta örngott




Underbart söta örngott!

Iallafall så är min tv trasig. Och det spelar ingen roll om den var ny eller gammal (den var jättegammal, skittjock osv), men jag gillade den. Och den är trasig.
Så därför ska ingen säga till mej att det var meningen. Iallafall inte idag. För idag är bara ytterstpytterst lite bättre än igår och det är väldigt lite.

Så idag ska dom snälla kliva fram.
Dom ska säga att dom tycker om mej, ge mej en kram och allmänt vara söta.
Dom tycker jag är braiga folk idag.
Men inge fjäsk, för de gillar jag inte heller.

Fattar du?

(Haha.)


Kommentarer
Postat av: Hillevi

aa, vad söta örngott! Vart kommer de ifrån? :)

2010-10-07 @ 08:45:26
URL: http://hilleven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0