15/9-2010

Igår var det 3 år sen jag sålde min älskade häst. Han var ett varmblod som jag hade närmast hjärta. Vi hade ett stormigt förhållande som tog slut när jag flyttade till Östersund. Jag har en saknad efter honom, men samtidigt är det skönt att jag inte har någon häst just nu. Men han var en sån fin personlighet, världens snällaste häst. Han är nu i Umeå på en 4h-gård. Eller jag hoppas att han är kvar där, har inte hört något om honom sen jag var upp dit och hälsade på honom. Tack du som skjutsade mej, betyder guld! Och eftersom det nu har gått 3 år sen jag sålde honom, vågar jag inte ringa och kolla hur det är med honom eller om han ens är kvar. Men i mitt hjärta finns han alltid, Fredrico I.T. -95.

I övrigt igår jobbade jag på färghandeln och det gick bra! Bar en jävla massa grejer så som att det var ett riktigt gympass! Sen efter jobb stack jag till lägenheten och bytte om, sen vidare hem till päronen och där åt jag en massa god tacos :D Efter de hoppade jag i hästkläderna och åkte till tessan och vi stack ut och red. Jag på Rambo, Tessan på Mitzer och med Nalle som handhäst. Haha, fatta hur sött de var!? :D Väldigt glad att sitta på hästryggen igen, det värmde! Saknar dom på ett distanserat sätt. Efter det åkte jag hem till päronen och åt en underbart god munk, sen till lägenheten och duschade och myste ner mer i soffan en stund innan jag skulle krypa ner i sängen och sova en natt som kändes alldeles för kort.

Vaknade av att jag inte förstog att 05.55 och 06.00 bara är 5 minuter ifrån varandra. *suck* --> redan morgon.. Studsade upp och sminkningen gick bra, håret blev strålande bra och jag hittade underbara kläder i garderoben! Så bättre kunde de väll inte ha gått?

På jobbet har jag gjort en massa, bla sagt upp mitt internet. Så ja, jag gjorde grabben i telefonen ledsen och de är ju inte snällt av mej. Men jag önskade iallafall honom en bra dag och snart är det ju helg, så han kanske inte kommer att vara ledsen så länge till!? Hoppas inte de iallafall.

Nu ska jag ringa och skälla på Lg för att dom har sålt mej en kass telefon som inte tar emot mms, hur tråkigt är inte det då dom lovar att det ska finnas??

Har knäppt ett gäng bilder oxå, kommer in framöver, kanske redan ikväll om ni har tur :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0