2 september 2010

Att jag inte är något datorproffs, det vet nog alla. Men nu vet nog han på KG det också. För förutom att jag inte kan något, så var det fel på programet!
Men efter drygt 28 minuter så var det fixat och vi sa hejdå. Efter det satt jag och kollade på en dator som laddade ner filer i femton minuter och kände mej jätte effektiv!

Nu ska jag småfixa här på kontoret till klockan slår fyra och jag ska hem till Päronen för middag och sen vidare till Ånge för att handla med Mami! Ska även försöka fixa med en hylla, yeah! :)

Sen borde jag nog städa lite hemma med och få ordning. Väldigt lite plats i lägenheten, men de känns som om de jättesnabbt blir stök!

Fick iallafall inbjudningskort till brorsans 30årsfest idag! Längtar redan, ska bli kul att ta på sej klackarna igen och finklänning! Han sa att jag fick ta med mej 1+ om jag ville och jag skrattade lite.. ;) Den dagen när jag kommer att ta med 1+, den känns inte som om den kommer komma inom 1 månad! Kanske snarare 1 miljon månader.

Nu ska jag ta och dricka lite vatten och sen sätta igång!
Inte alla dagar som är dagen före helg, eller? (ok, jag vet att imorn kanske är den dagen, men imorn efter jobb e de helg va?)

Helgens schema:

Fredag: Middag hemma, sen bio med Mami. Sen kanske ett glas vin och Mami sover över!

Lördag: Kliva upp (skulle behöva sovmorgon) och åka till Birsta med Mami! Shoppa loss lite och äta gott! Kvällen kan bestå av en promenad med Anna! Annars oplanerad.

Söndag: Härlig sovmorgon! Sen kanske en film, promenad eller liknande.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0