27/9-10

Har jobbat idag på färghandeln, även hunnit med till tandläkaren som tog den taggiga grejen och höll i mina tänder. Hon tyckte det var konstigt att jag tyckte det gjorde ont. Men va fan den är ju som en kniv? Vill hon att jag ska ta en kniv mot hennes tandkött? :o Iallafall så hade jag tydligen fina tänder och fick förslag på billigaste försäkringen, yey!

Vuxen eller vad?

Nu sitter jag och väntar på att pappa ska ringa och säga: "nu är jag i Tälje!" För vet ni vad det betyder? Det betyder att han ska hämta mej så jag kan åka hem och hämta min bil och ett paket på OK :D Yeah motherfucker! Oooops, va sa munnen nu!?

Sen blir de troligen film innan jag ska sova min skönhetssömn för att kliva upp klockan 6 imorn. Visste ni att 6 timmar är det optimala sömnen?
Jag läste de i någon tidning, haha.

Puss!

OCH ETT GRYMT STORT GRATTIS TILL KRISTINA SOM FYLLER 19 IDAG :d


Kommentarer
Postat av: Jenny

Malin, man ska inte tro på allt man läser ;)

2010-09-27 @ 20:22:32
URL: http://jjeennnyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0