Kolla vad jag redan hunnit med idag..


Jag har:

* Ringt en massa samtal till en massa gubbar och kommit fram till att han kanske hinner ringa upp mej senare idag. Kanske, för han hade så mycket att göra. Förklarade han för mej med en jävligt snorkig röst. Ni vet den där rösten som berättar för en att dom är sååå mycket bättre än en själv.

* Beställt ännu mer grejer från cdon. Skivor och ännu fler böcker. Hur ska jag hinna läsa alla? :o

* Beställt en visitkortsbok eller vad man ska kalla det, till företaget. Fanns bara en med 80-tals-mönster, men det fick duga. Surt att frakten var lika dyr som det jag beställde. Eller ska man kalla det sjukt?

* Gjort redovisningar som jag nästan kunde helt själv, stolt!

* Har förövrigt klivit upp, sminnkat mej, plattathåret osv och tagit på mej kläder som ser bra ut samt att jag har ätit frukost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0