Sista dagen på helgen! (även kallad söndag)


jag är trött, så grymt trött.

Klev upp tidigt igår och åkte till stan och handlade massvis! Kläder osv + massvis till min enormt stora lägenhet! Fattar inte hur mycket som får plats på så liten yta.. :o

Har ätit en jävla massa för mycket onyttigheter + att lägenheten är fyllt med de nu. Suck. Vart tog nyttigheten vägen och allt va de kallas?

Har jävlas med mamma en massa med, riktigt duktigt. Har funderat på att ta den energin till att springa istället. Det skulle resultera till en mer tränad Malin och en mer "Happy-Mami". Bara positiva saker!

Hälsade på Christina och Emelie i Njurunda (eller utanför) och de var massa trevligt! Snackade en del och hälsade även på hästar! Saknar dom en massa..

Sov hemma inatt och har inte gjort mycket idag. Vid 4 så började min Thai-massage och fuck va ont jag har nu! Men inget emot vad jag hade då. Först var de jätteskönt, sen var rumpan, ryggen och nacken där och jag DOG!
Ska tillbaka dit i veckan för att få till allt bättre, för den har ju jävlas en del. Tydligen är ryggen sned på något vis. jag skyller på Nash. Elakt? kanske..
Kunde få jätteont imorn, och eftersom jag redan har ont ikväll kommer jag vara död imorn på färghandeln..

Aja, har vräkt i mej godis ikväll och nu ska jah nog fixa ihop mina fina randiga ikealådor innan jag ska plumsa i säng!

Puss (och ja, jag säger puss tills jag blir blockad och jag är stolt över de, för vet ni varför? För jag är jävlig, haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0