sista september

jobbat arslet av mej idag med mina gröna vänner. hunnit med domus med mami på lunchen och efter jobbet blev de middag hos mami och papi innan vi rimmade ihop en rolig sång till brors kalas + riskastning. Alltså inte som på brudpar, utan som häckris på en släpvagn. och då inte häck som rumpa, utan som träd typ. hade tänkt skriva buske, men då hade jag varit tvungen att skriva om de med.

har sedan fotograferat ögat i försäkringssyfte. tror det gick bra, men fan vilken skillnad de e. gah, blir tokig. men hon sa att de berodde på vinkel och hennes kungkamera! *hoppas*

nu ska jag pyssla med mitt kort-album och drömma om min kommande almanacka. vill ha en lila i fuskskin med massa filurigheter i :D

grannen spikade nyss i varje fall. fick för mej att han hänge upp något snuskigt. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0