Skicklighet!?


Jag förstår inte hur jag kan vilja så mycket och samtidigt ingenting. Är det det man kallar skicklighet?

Hur jag kan vara trött, men samtidigt pigg!? Skicklighet?

Hur det kan finnas massor att göra, samtidigt som jag inte kan komma på något att göra. Ännu mer skicklighet?

Men det jag vet är iallafall hur det är att äta en massa vindruvor och att ha svårt att bestämma sej om jag ska se idol eller dexter. *suck*
Ensam är jag iallafall. Ibland undrar jag varför jag inte drog iväg och pluggade, samtidigt som jag älskar att vara här och samla pengar i plånboken samtidigt som jag bor i världens sötaste lilla etta! :D

Ja, det är väll jag de.

Idag har jag iallafall jobbat och sen bubbelbadat! Riktigt mysigt och sen åt jag och Papi middag innan jag åter for till mitt krypin :)

Puss Puss :*

Dagens låtar:
*Oskar Linnros-Från och med du
*Blowsight-Poker Face
*Lambretta-Bimbo


Kommentarer
Postat av: Jenny

sv: Du skulle bara veta ;)

2010-09-14 @ 22:27:45
URL: http://jjeennnyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0