Dont worry, be happy!

Det är helt underbart med gott bemötande! Kan lätt rekommendera stuffy.se, man får tillochmed godis med fakturan! *yippie*
Ska byta en storlek och han lovade att jag skulle få den innan onsdag, helt underbart! Kankse inte behöver gå naken på forum :)

Igår var en bra kväll, visserligen bajsade gud mej i ansiktet när jag såg mitt hp-resultat, men det är tydligen skit man får ta. Somnade nöjd och trött kl 12 och var uppe med tuppen kl 6. Trött som ett as, men nu känns allt så grymt jävla bra! Sommaren kommer att bli kanon och jag ska puzzla ihop allt så jag hinner med allt! Oh, så pepp!

Snart ska jag åka till Ånge, handla lite till företaget och sen ska jag smyga in på Domus och köpa toapapper. Typ det värsta ever att köpa, men det är ett onödigt ont!

Puss

Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Tja :D

Taggar du inför Valborg imorgon? :D

2011-04-29 @ 07:59:43
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Maja

vad är det för sida?

2011-04-29 @ 08:47:25
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0