Hold me like a pillow

Jobbat på fältet idag och dagen har gått fort! Förmiddagen gick fina fisken, sen en snabb lunch och efter det däckbyte, biltvätt och mer däckbyte! Riktigt duktig var jag! Svor och var nå jävulska svag, men nu sitter nya däck på bilen och än har dom inte ramlat av!
Middag hemma och innan den dammsög jag bilen och torkade bort all damm och skit som hamnar överallt, så nu har jag en vacker och ren skinande brumbrum här utanför! :D

Sen promenad med Anna och Carro, nice och skönt med det underbara vädret!

Dessutom bara 3 veckor kvar till forum!
Lite panik över kläder, trasiga naglar och lår! Men det ska väll fixa sej, iallafall 2/3 av det.. :)
Dessutom ska hår färgas och klippas och allt fixas! Oh, längtar! :D

Sen imorn är det sista ansökningsdagen till högskola. Jag har lagt dit två val, men nu funderar jag på om man ska plutta dit uppsala längst upp eller inte. Bara för att. Jag vet inte, det är bara lockande. För om högskoleprovet gick bättre i år, då finns de ju möjlighet, annars inte! Gah, svåra val! Och jag som bara är ett barn.. (a)

Step on the gas cause I dont wanna miss this!

Jag är helt slut i kroppen efter dagen, men fullt beslutsam av allt jag egentligen vill göra och helt död när jag ser all tvätt jag borde vika in och garderoben och lägenheten som borde vårstädas.. Jag kommer ju inte att använda dom där jättetjocka tröjorna mer liksom! DET ÄR VÅR! :D Men allt runt om och jag är trött och väldigt sugen på en dusch! Den dagen jag har duschen i lägenheten, alltså i själva lägenheten, då kommer jag att vara lycklig och väldigt duschad! Nu är jag oduschad efter en dag med verkstad! Man luktar lite manligt liksom, haha! :)

Yours are the sweetest eyes I ever seen!

Imorn är jag ledig, vilket betyder att idag tar jag helg! Jag ska vara ledig i hela 3 dagar och jag känner mej lite rädd! 3 dagar som är helt oplanerade! Vad ska jag hitta på? Ska bli helt underbart att vara ledig, att sova och bara njuta! Men samtidigt? Känner redan nu hur det kryper i kroppen på mej och att jag vill att det ska hända saker som jag ska få planera till!

And then again no.

Och igår då! Vann på bingon! :D Kan nu fatta!? JAG VANN! Helt jävla otroligt! Fick visserligen dela med en gubbe och en tant (varför liksom!?) Men ändå! Kammade hem lite pengar och har bestämt att dom bestämt ska spenderas till inträde på vårforum! Oh vad skoj! :D

Jag använder det jag läste på Annas status om moroten! Jag använder vårforum som min morot för att inte skrika rakt ut för minsta sak! Och vet ni vad? Det funderar!

Take care! <3

 

I vintras! Känns som om att det är år sen jag köpte den tavlan, trasslade hem den och fick upp den på övervåningen! Jag längtar tills jag får ett större place och kan hänga upp den och njuta av den varje dag! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0