I´m so naked around you and I cant hide, you can see right through me

Seriöst.
Jobbade till klockan sex, har klämt i mej massa makaroner och after eight och dessutom igen promenad idag. Tjockt och jag har ont i huvudet av all energi som inte kommer ut. Av all socialitet som måste stanna inne i min kropp och av rastlöshet. Jag är sjukt rastlös. Varför jag inte använder den till städning!? Jo, för städning är tråkigt och jag kan bara städa då jag har press på mej, vilket jag inte har nu.
Och blir det ingen bio imorn då gråter jag! Missade mötet ikväll för att jag trodde att jag skulle behöva gå själv, men tydligen skulle Madde dit (min brors sambo) och jag hade inte en tanke på att kolla de. Vart är mina hjärnceller?

Samtidigt är jag glad. Det är 2 jobbdagar kvar och imorn hoppas jag på att få träffa söta Melwin och Jennie! :) Och sen på torsdag ska mitt fluff på huvudet bli kortare och sen är det långfredag! Grymt oplanerad dag, men vet ni vad? Jag kanske klarar av det med! :)

Om du vore mer som mej, skulle jag gå ner på dej. Låttext jag precis hörde, Annie Hall med Oskar Linnros. Första låten i hela sången! Jag ler och jag älskar denna värld :)

 

Inte världens mest charmerande bild, men jag saknar detta!

Vi är på väg hem från en heldag på Railey beach, trött och otroligt nöjd!

<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0