I want you to make me feel that I´m the only girl in the world

Idag skulle vara min absoluta pluggdag för att vara förberedd inför imorgon. Jag känner mej noll förberedd. Jag känner en liten panik och en rätt stor ångest. Därför känns det mer lockande att lägga sej och kolla på tv nu, istället för att röra till det mer i mitt lilla huvud.

Idag har jag iallafall hunnit bli chockad av priserna på blades (eller pjäxorna) på fritidsboden, varit in och bokstavligen talat snurrat runt på systemet (det är nog roligaste affären i Ånge!), hämtat piller på apoteket, käkat tacos på Wiba med Pära, handlat virke och chips, knäppt några egobilder, pluggat en minimal sväng innan min älskling räddade mej och vi åkte och handlade igen! Eller hon handlade och jag var sällskap! :) Sen satt vi i bilen utanför min lgh och pratade i en timme! Myspys och massa behövligt! :D

Nu ska jag äta lite mat och försöka tänka positiva tankar om provet imorgon! Sen blir det bio med Anna och Carro, 3D i Ånge! Vad filmen heter minns jag inte, något på S och tydligen ska det vara en snygg kille med! Gilla! :p

Sen blir det dusch ikväll och sen dagen D imorn! Ska gå och packa en gaffel nu!

Jag har guldiga vänner! <3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Och ja, jag vet! Men lägger ut några bilder och inte en drös på sej själv, men varför göra som alla andra om det finns möjlighet att störa något? ;)

 

Jag är iallafall Väldigt pepp på morgondagen! Och nyheterna från ciderhyllan är dom 3 på bilden nederst!

 

 

 



Kommentarer
Postat av: therese

Du kan va guldig!

2011-04-01 @ 17:48:04
URL: http://becomingthebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0