Mina nya kärlekar

Jag har hittat nya kärlekar.

Lastbilen. Fattar inte hur underbart det kunde vara, liksom WOW!

Bebisvalparna. Oh, så jävla söta! 9 små vita bollar. Sa till Ronja, nu ska jag säga hejdå till mina små vita bebisar. Hon: Men Malin, det är ju bara en som är din, den vita tjocka! <3

Jennies bebismage. Behöver inte beskriva med ord, så jävla häftigt!

Johans katt. Haha! Så jävla grym. Ligger som en bebis i knät och blir klappad på magen.

Mina nya leggins. Inköpt på bikbok. Just nu väldigt lortiga pga djurhår och lera efter djurtassar, men grymt härliga OCH snygga!

Sen kan jag ev just nu glömt ngn kärlek, men det finns!


Utöver det så hälsade jag på på Turingen igår och det var skoj! Haha, roligare människor får man leta efter! Så jag ger lite kärlek till dom med! :) Givmild idag!

Nu funderar jag på att antingen göra en vinterstädning av lägenheten eller lägga mej och kolla på en serie. Svårt val ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0