En smula trött

Onsdag och en långdag, börjar 7 och slutar nog vid 19-20 ikväll. Lite övertid kan man inte säga nej till då man snart går ner på 50%. Men dagen ska gå fort, för snart är det helg och ja längtar!
Mamma har snarkat hela natten och jag som inte väcks så lätt, har puttat på henne minst 3 gånger inatt.. Kanske dax att jag går och lägger mej uppe i nallepuh-rummet iallafall..

Iallafall så är dagen uppdelad i 2, hälften på kontoret och hälften på systemet! Slängde dessutom i en fär i håret igår för att få bort utväxt och det blev okey. Hann dessvärre inte måla naglarna (känner mej naken om dom är omålade), så det får bli kvällens projekt :)

Sen imorn är det torsdag, då ska jag jobba på förmiddagen och sen får jag förhoppningsvis besök :)

:*


Lite trött, känns som om att jag skulle kunna somna överallt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0