Hejsan hoppsan!

Det är ju verkligen assnyggt med vita jeans, jag älskar det! Men hur smart är det att ha dom på fest? Snygghet, oh ja. Sitta i gräset, nja? Haha! Har aldrig sett så mycket grönska på ett plagg förut, min lilla mami ska få ett litet jobb (a)

Kvällen var iallafall hur kul som helst! Kanske lite lite för mycket dricka om man tänker på det lilla huvudet idag.. Sen den där jävla tatueringsstudion, hate it! Står man där och dom bara, nej, tyvärr, vi stänger nu! Jag bara "kaplatousch!" Eller jag tänkte det iallafall..

Ingen tatuering, men en sjukt rolig kväll! Hoppas att det här kommer hända igen, igen och igen! :D

 

Jag och Elin busade lite bland dom lysnade träden ;)

<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0