Tänk ifall man var ledig.. Iallafall en dag till?

.. och sen en till efter det?

Har haft en underbar helg med vänner, bad, lite sol, hus- och hundvakt och träffat nästan hela släkten! Jag har haft det toppen och jag vill tillbaka, vill inte att det ska ta slut! Bilder på kusins lilla busvovve kommer i veckan då jag har tid att tömma kameran :)

Iallafall sitter jag här nu i sängen, ska på jobbet om 30 min. Och är verkligen noll pepp. Asjobbigt! Verkar bli en assolig dag och jag ska jobba heeeeeeela dagen. Cheeses..
Var dessutom astrött imorse då klockan ringde kvart över 7, snoozade 5 min. Hur ska jag ta mej upp imorn halv 6?? :o

Nu ska jag packa upp och sen på med vackra leendet och dra till jobbet!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0