Tisdagsmys! :)

Hade finbesök av Tessan och Ellinor igår! Vi käkade chokladriskaka, smörpopcorn och drack cola + spelade spel och snackade en massa, I like it! Hade en jättebra kväll och den slutade att jag kröp ner i sängen 00.21 och var pigg som satan!
Somnade till slut och klockan ringde 05.30 och då var jag och pigg!? Upp och hoppa, ner i duschen, duschade en långis (måste ta vara på det innan jag flyttar hem..!) och sen upp i lgh igen, fixade mej, tog på mej härliga fina byxorna jag fick av bror och jennie och sen packa in ett flyttlass i bilen, till Östavall och lastade upp det på övervåningen och sen på jobbet 06.55!
Men detta vill jag säga: Vad innihelvete vad effektiv jag är!

Nu ska jag jobba på och halv 9 ska jag ringa och skälla på Klarna igen, yey^^

Norge snart! Bara den förbannade vägen vill laga sej?

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0