Gott Nytt År! :D



Jag vill önska alla ett tidigt gott nytt år! :D

 Varför kanske någon undra? Jo, det är så här att jag, idag klockan 16.00 kliver av min jour och kliver på en 7 dagar lång jourledighet! :D Åker till Norge imorn, kommer hem på tisdag, så jag kommer inte att vara så aktiv på telefon. Ev på facebook och wf, vem kan liksom hålla sej ifrån det? haha :)

Som det ser ut nu så åker jag bil med Anna o Petter imorn :) Ikväll ska jag på bio med en annan Anna ;) Men innan det ska jag hinna packa och städa och greja och mojja! Efter bion ska jag fixa naglarna. Jag är tidspotimist för tillfället, så iställetför att göra något igårkväll så såg jag på älskade cougar town :) Vill se lite ikväll med som de känns! Hur ska detta gå? Kommer nog fram i Norge med endast 2 strumor i olika färger, haha!

Juldagen var överlag en suverän kväll! Älskade flickor, flumm och skoj på krogen och sen efterfest med charader! :D Slutade med chips och dipp i min soffa och ofc lite true blood ;)

Nu väntar en ny vecka och även fast jag inte förstår språket för fem öre, så hoppas jag att allt blir bra! :)

Puss och Kram och igen, Ha några underbara sista dagar på detta år! För det kommer jag att ha ;D

Puss ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0