Tjuvarnas jul!

Jag är nog en av tusentals barn som kommer att följa julkalendern i år. Jag gillar han, vad han nu heter och lilla barnet verkar hur sött som helst! Passar perfekt som lunchnöje! :)




Men sen. Ris, ris, ris. Skulle ut och sanda och även fast jag hade gjort allt rätt, faktiskt! Så gick det inte och självklart kommer det 200 gliringar. När i helvete ska gubbar lära sej att jag kan lika jävla mycket som dom? Att dom har varit på samma ställe som mej, nybörjarfasen. Kan redan bra mycket som dom gör, kanske inte lika snabbt, men fan att det blir lika bra iallafall!

Så, nu fick jag säga det oxå :)

Idag blir det middag hos mamma, sen hem och packa, måla naglar osv osv. Imorn åker jag till Norge och det ska bli härligt! :)

Längtar redan tills imorn då det är julkalender igen! puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0