Day 28 – Something that you miss

Jag saknar hästarna, jag saknar studenten, jag saknar att ha en plan för mitt liv, jag saknar tillfredställelsen jag brukade ha.
Men mest av dessa saker, saknar jag hästarna. Dom har en lugnande påverkan, dom gör att man känner sej speciell, som att man gör någon nytta. Älskade fina hästarna. Jag saknar att inte kunna lita på dom som jag gjorde förut, jag saknar att inte kunna umgås med dom utan att hela tiden vara på min vakt. Jag saknar att inte kunna hoppa upp på en häst, kasta mej iväg över ängar, hinder, träd och allt vad det kan vara. Jag saknar det och jag erkänner det. Och jag accepterar att det är något jag alltid kommer att sakna.

Oscar <3

Fredrico <3

Inge <3

Hugo <3

Nash <3 - den skyldige

Kommentarer
Postat av: Sanna

Du får komma och mysa med våra snälla hästar sötnos! :)

2011-01-09 @ 13:33:22
Postat av: Johanna Henriksson

jag håller med dig Malin! Jag saknar också allt som har med hästarna att göra. Jag saknar våra ridturer, jaa allt helt enkelt.

2011-01-09 @ 17:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0