Innerst inne är jag lycklig

Igår var jag lycklig. Jag träffade många av dom personer som jag älskar mest av allt. Jag träffade nästan hela släkten och jag träffade Therese på kvällen. Jag älskade gårdagen. Kanske är det en grej som betyder att jag växer upp, för dom senaste åren har jag inte gillat födelsedagar och när det är mycket folk. Jag har velat gömma mej, men igår, jag älskade det. Jag busade med barnen, jag älskade att öpnna paket och jag är världens tacksammaste för alla presenter!

Jag är tacksam och glad! Grymt jävla glad för att det finns underbara personer runt om mej!

Therese har även lovat att hon ska fira min födelsedag med mej, sötaste hon! <3

Sen på fredag kommer några fina flickor hit och vi ska ha massa mys! :D

Idag har jag varit ute och gått med Anna! Skönaste vädret ute och promenaden var behövlig! Blir nog en promenad imorn med, underbart :) Sen har det blivit true blood för hela slanten, säsong 1 är slut nu!

Nu smyger jag mot duschen och sen mer vampyrer! :)

Puss <3

 

Mina älskade brorsbarn! <3

 

Och självklart en tankte på den lilla/lille som är på väg.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0