No doubt about it, thats what my girl said

Har haft en av världens bästa flickor på besök i helgen! Och vad händer då? Jo, tiiiiden rusar iväg! Söndagskvällen efter att Ida åkt kändes lika lång som hela helgen tillsammans, om inte längre. Uscha vad det var ensamt att sova utan henne, utan att ha henne att skratta med på dagarna eller bara vara tyst. Helgen har helt enkelt varit helt underbar och ändå har vi inte gjort något specielt. Mest bara varit och försökt komma ikapp det vi missat på ett år! <3

Nu är det jobbar vecka igen och framöver väntar 3 veckor med 6 dagar av jobb i varje, underbart. Sen är jag ledig varje helg i augusti och det är verkligen UNDERBART! Sen hoppas jag på att man vet om skolan snart, hoppas verkligen på Uppsala nu eftersom mer än hälften av mina vänner här hemma flyttar och försvinner ifrån mej..

Denna vecka är det kompisvecka! Iallafall för mej :) Idag ska jag troligen snusa bebis och sen på kvällen promenera med Anna, på tisdag ska jag träffa Josse innan hon ska försvinna från medelpad, onsdag ska jag eventuellt träffa Jenny, på torsdag ska jag träffa Therese och sen är det typ helg igen! Dessutom har jag typ "kort"-vecka denna vecka, alltså slutar jag tidigt, senast 16 hela veckan, underbaaaart! :D Det är en sån här vecka då man känner hopp om livet!

Sen är det så roligt då man träffar jobbarkompisar på fritiden och dom vinkar så glatt, helt underbart! Har verkligen underbara jobb! Förutom då det är tufft och dumma folk kommer i min väg. Men som mamma sa: Du växer med uppgiften!
Jag bara; MM.. Och nu efteråt! YEY! Jag är kung, bäst, kan allt!
You get it?

Ljudet på datorn har dessutom tydligen gett upp, glad att jag fick med mej ipoden idag till jobbet, ibland vet man nog vad som ska hända innan det händer! Och ibland är det kanske inte så bra. Men just nu mår jag iallafall bra och det är huvudsaken. Saker är kämpigt ibland, men allt löser sej! :p

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0