Rosor och inget ris!

Så sjukt jävla glad att jag är en ordningsmänniska och sparar fakturor som är betalda, kvitton på dom osv! Tack vara det tror jag att det här strulet kan lösa sej och att jag fick otroligt bra bemötande hos KLARNA gör inte det hela sämre, tummen upp!
Nu väntar jag bara på mejlsvar från Nelly om ett stort: Det är fixat!

Och sen hoppas jag doktorn ringer och att studera.se vill släppa svaret om intagningarna!



Sen lite om igår:
Jag jobbade och sen åkte jag till bror och jennie, sytade finaste bebisen i över en timme, riktig kärlek, tror hon ska heta Minna! <3
Sen promenad med Anna innan jag däckade i sängen utan att ha hunnit något jag skulle göra förutom att äta kvällsfika :p

Ikväll ska jag träffa Josse innan hon flyttar! Hoppas jag får flytta efter <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej Josefin!



Vad skönt att det löste sig, om något annat skulle dyka upp så är du självklart välkommen att återkomma!



Ha en trevlig dag!

Mvh, Sara

[email protected]

2011-07-13 @ 09:33:34
URL: http://www.klarna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0