Snabbis på kvällskvisten

Idag har jag jobbar, gick finfint! Skrattade en hel del! Vaknade ju med värsta braiga humöret! Kanske för att jag insåg att jag är lledig imorn och jobbar kortdag fredag och lördag! Man griper i små guldkorn :D

Sa hejdå till Josse efter jobbet :´( Kommer sakna henne!
Fick reda på att Tess flyttar om en månad :´( Kommer sakna henne!
Plus att jag saknar min Ida!

Vill själv flytta! Fixade några flyttkartonger idag, ska börja packa ihop när jag får lust! :) Har trakaserat studera.se totalt idag. Vill veta nu! Föreställer mej själv med armarna i luften och skriker JAAAAAAAAAAAA! Men magkänslan är inte så.. Men ja, det får bli det bästa helt enkelt!

Fick ett mejl om att mitt nelly-paket borde vara här i Ånge på fredag iaf, alltid något :)

Nu ska jag packa väskor i en låda och sen krypa ner i min mysiga säng och drömma om Eric Northman! Vad skulle jag göra utan True Blood?
Och jag kan erkänna att jag verkligen ser fram emot den nya säsongen!

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0