Varför måste jag bestämma då jag inte kan?

Yes! Har haft en underbar helg! Har jobbat, myst med familjen och varit på 30årskalas! Jag gillart!

Nu har den sköna känslan försvunnit och blivit ersatt för en sjuhelvetisk ångest för framtiden. Jag har verkligen ingen aning om vad jag vill göra framöver.. Jobba, skola? Dra i väg? Jobba och skola? Skola på heltid? Försöka flytta och jobba? Gömma mej under täcket? Gå på socialbidrag?
Panik? Ja, jag tror nästan det. Det var mamma som drog ur mej ur min bubbla. Jag vill bara surfa på på min våg av oförstånd och icke allvar. Hon fick mej att börja kika på lägenheter och ångesten kom med full fart. Vill jag verkligen det här?
Borde inte jag bo kvar i min lilla lägenhet där det känns som om jag kvävs, där jag är livrädd varje gång jag duschar och hade jag inte varit en hygienisk person så hade jag inte duschat, aldrig. Men jo, jag duschar. Springer i trappan och är liv rädd. Hör min granne spy hela lördagarna för att han är bakis och är livrädd varje gång det går någon i trappuppgången, kommer det någon hit och isf ska jag våga öppna? Hate it.

Så snälla rara ni. Kommentera, skicka sms, vad som helst!
Ge mej ett jobb, ett år till att fundera! Helst utan att jag behöver bli äldre. Men helt seriöst, jag vet inte vad jag vill göra!
Hjälp, hjälp, hjälp!

Bilder som är relativt nya och underbara <3


 

Psyco :)

 

 

Psyco lite mer närgånget :)

 

 

Charlie :)

 

Charlie myser :)

 

 

Jag innan Hemvändarkvällens bravader :)

 

 

2 väldigt grusiga barn som var med på stranden på min lediga dag :)

 

 

Min älskade Therese var också med på stranden i finvädret :)

 

 

Mina zebrisar och tessans vattnis :)

 

 

Mina silvriga hjältar :)

 

 

Utsikten på dammen :)

 

 

Så! Nu blir det kortspel hos Håkan ! :)

Veckan kommer att bestå av jobb, både korta och långa dagar! Så det är bara att plinga till om det händer saker!

So long! <3


Kommentarer
Postat av: Jenny

tänkte gå på socialbidrag jag...

2011-07-18 @ 22:05:02
URL: http://jjeennnyy.blogg.se/
Postat av: tess

du kan få flytta med mig om du vill, ha en plats i min garberob och leva på dammråttor? :D <3

2011-07-18 @ 22:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0