Vänner och familj är det bästa man har

Åter har man börjat en ny jobbarvecka, helgen for förbi med virvelfart! Hade en mysig fredag med mamma och räkmacka. Mycket prat och kramar och sen ner i sängen rätt tidigt. Lördagen spenderades på Hemvändardagen, både på dagen och kvällen. Hittade några loppisfynd och kollade på utställningen, snacka om talanger! :) Som mamma sa: Malin, har du någon talang? Jag: Jo, jag har ju min tunga! Haha...

Kvällen började hos Erika, där vi drack lite och snackade innan det bar av till Campingen! Lite avis på hennes boende btw (a). Campingen var skoj, kanske lite rund under fötterna var jag, men iallafall. Behövde det! Hade kul iallafall och gjorde nog en hel del underliga saker, men det är så jag är! Haha :)

Josse är min pärla och vi hade det bra nog skoj! Även om det kom fram saker som jag inte ens hade en aning om själv, shit! haha.. Saknar dessutom Tess.. Sen kanske Ida kommer och hälsar på mej snart, greeeat! :)

Igår var jag lite nere i min säng, myste som tusan med nallen, sov och kikade på cougar town. Min lägenhet är dessutom ett kaos, kan inte ta mej från hallen till sängen utan att hoppa och sicksacka mellan saker, städning nästa kanske?
Delade en pizza med Anders innan jag tippade tillbaka till min lägenhet och ner i sängen. Hade svårt att sova, kikade ett halvt avsnitt cougar town och sen vid 11 var det äntligen godnatt!

Imorse ringde klockan 06.00, ställde om den till 5 över och sen till 20 över. Vilket resulterade att jag sitter på jobbet osminkad och med ett par byxor som jag tydligen hade spillt på i fredags. Jag med kollen!?

Idag jobb till 16, sen middag med mami och sen har jag en förhoppning om promenad! :)



Nämde jag att jag är trött?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0