En sak som gör ont

Två minuters paus, för jag måste få säga det här.

Trodde inte att det skulle hända. Varför skulle det hända mej?

Jag har träffat en underbar person och ja, vi är tillsammans. Hur bra som helst. Men det som gör ont, det som irriterar, det som svider, det är att alla mina kompisar som jag hade av motsatta könet, alltså killar, inte längre hör av sej som vanligt, inte kan svara på sms som förut. Och ändå vet jag att vi bara var kompisar och att ingen ville mer. Känns som en spark i skrevet och ja, det gör ont på tjejer med.

Jag trodde inte att mina killkompisar skulle bli sura eller vända ryggen till. Vi har ingen avundsjuka i vårat förhållande, vi kan umgås med vilka kompisar som helst. Så om det är anledningen, bete er! Om ni har haft känslor på något vis eller känner er undanskuffade, fram med det! Och det gäller även mina älskade tjejkompisar!

Just den här veckan hade jag massor med planer, men eftersom jag är halvsjuk, blev ingen av dom av. Men jag är snart tillbaka och jag vill ses, busa och umgås som vanligt! Ja, jag har pojkvän, men bara för det är jag inte knuten till spisen, sängen eller dammsugaren.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Jenny

<3

2011-06-15 @ 16:17:12
URL: http://jjeennnyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0