”Kvinnor är som strykjärn. Det tar tid innan vi blir heta men när vi väl är varma så blir vi riktigt heta.”

 Kommentar från programmet fråga Olle.


På dagarna jobbar jag, antingen på kontoret elelr i butiken. Det går framåt. Förutom nu, nu har jag blivit sjuk. Har ont i huvudet, halsen, magen osv. Jag knarkar piller i massor. Ipren, Rosenrot, Bafusin och Strepsil. Sen äter jag även honung och försöker få i mej vatten. Sjukt jobbigt..

Igår var det kurs i Ösd och det gick bra, även fast jag var sjukt trött när jag kom hem.. Mycket nytt, men mycket som jag redan sett oxå. Men alltid bra med repetion! Efter att ha sagt hejdå till Linda, matat marsvinen, så åkte jag hem till grabben och blev bjuden på mat! Mums, vilken pärla han är!

Sen däckade jag i soffan för att sedan däcka i sängen. Kul tjej, hej! Har sovit 9 timmar inatt, men är fortfarande så där sjukt trött så att man kan somna ståendes typ, eller sittandes på toaletten, på en stol, på en spikmatta eller glödande kol. Ni fattar.

Imorn blir det Ösd igen, för andra kursen! 4 timmar blir den, så jag får en assa dötid i Ösd eftersom jag åker kl 6 och kommer hem kl 18! Men jag kikar väll lite i affärer och sen kanske jag somnar på en parkbänk (hoppas inte..). Spännande ska det bli iallafall! Varukunskapsdag! :)




En liten vindpust kan få mej att vackla, men om du håller i mej kanske vi kan stå tillsammans. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0