Allt och inget

Är förbannad på den där jävla filmen från pälsfarmen i Kina. Hur fan kan man flå djuren levande och sen låta dom ligga där och plågas utan päls? Fy fan, det var det värsta jag har sett! Levande underbara djur! Vill flå dom jävlana som gör det där, bara för att visa hur jävla mycket dom plågar dessa oskyldiga djur! Detta sprider hat!

Annars jobbar jag och är förkyld, yey^^ Längtar tills på fredag då jag är ledig! Det ska bli underbart! Jobbar däremot lördag, men det kan inte hjäpas. På lunchen efter att jag har skrivit detta och ätit upp maten, ska jag ta en stol och sätta mej i solen med en bok och myyyysa och njuta av värmen som kommer från det underbart heta klotet i universum! I like it!

Efter jobb blir det middag hemma, pannkaka! Sen ska jag upp och hälsa på farmor och alla vildarna, kommer nog va rätt slut efter det så sen har jag planerat att spendera resten av kvällen i sängen. Antingen sovandes eller med True Blood. Älskade serie, såg att man kunde boka den på cdon nu, så det känns grymt lockande.. (a) Men kanske ska vänta lite och se den på internet först ett tag! Såg första avsnittet i förrgår och där var "snabb-het"-scenen med! Lite besviken, för den var inte riktigt som mitt huvud hade fått till det till, men den scenen kan man kalla het och turbo! Haha, jag gillar dessa läskiga väsen.. 
 
Marc Jacobs har släppt en ny vårparfym, undra om den luktar lika gott som den andra? I love it!



Denna parfym har jag och den luktar fantastiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0