Kallvatten

Jag har lyckats igen! Duschade och gjorde hårinpackning, klippte naglarna och gjorde ansiktsmask. Och paschlaBaaaam så blev vattnet iskallt. Iskallt! Jag trodde tamefan jag skulle frysa ihjäl och inte hjälpte det att hårinpackningen och ansiktsmasken satt kvar, så kallvatten över hela mej och jag dog! Nästan iallafall, usch för kallvatten.

Andra gången jag lyckats göra av med allt vatten sen jag flyttade hit. Shiiiiiiit!

Har dessutom varit med om en skäckupplevelse idag, körde över en övergång när det blinkade rött, trodde jag skulle dö.. Vissa förstår, andra inte. Dödsskräck och ajabaja-tankar.

Sen har jag och min flicka varit duktiga idag! Skidor och sen grillning och mys! Choklad med marschmallows är min nya favorit!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0