Liten snabbis



Nu är det snart dax, det är ungefär 2 dygn kvar och sen sitter man där. Helt utlämnad åt ett öde med svåra ord och dumma lösningar.
Men jag är pepp! Jag är laddad!
Går det åt helvete så gör det, annars kommer det gå bra! :D

Anledningen till peppheten är att jag ska ut på lördagkväll! Med flickorna och det kommer bli så bra! Ska ut och äta då också och sen en sväng på Ukm innan det bär hem till mej :)

Känns peppande! :)

Markus skulle dessutom spela på mittis och det blev ju bara bättre!

Sen igår fick jag äntligen träffa Therese. Det var så härligt! Blev lite sent, men vi hade så mycket att prata om och så mycket att säga! Och planera! :D Yey! Fin kväll igår! :)

Nu åter tillbaka till det sista av jobbet denna vecka, perfa!


Kommentarer
Postat av: T

den kvällen kommer rocka! ;)

2011-03-31 @ 16:22:51
URL: http://becomingthebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0