Urkus Burkus Magus

Usch.

Jag har sovit gott, trots att magen var dum igår. Fick mej 8 timmar och klev upp halv 6. In i duschen, ut ur duschen, smink, kläder, hår. Bil till jobb, hamnade bakom segisar hela tiden. Tog jag mej om 1 kom jag efter en annan.. Väl till jobbet, kom 06.53. Kan det vara rekord?

Sen började magen. Igen. Det känns som det kändes när det var som värst och jag vill inte mer. Jag vill kunna hoppa och joxa och leka. Jag vill vara pigg! Är som en 5åring blandat med en gammal tant. Klagar till pappa: Jag har ont i magen! Kan knappt röra mej och jag hatar det. Men jag håller tummarna för att det värsta börjar gå över nu! Ska endast dricka vatten idag och äta riktiga måltider i hopp om mindre ont. Inte för att jag tror att det spelar någon roll, men iallafall :)

Sen helgen. Jag hatar att behöva välja mellan saker jag inte kan bestämma mej mellan. Jenny hinner jag nog träffa i vilket fall, så det är skönt :) Men sen, ska jag åka till en stuga med vänner eller ska jag gå på hockeyn som jag lovat (och bokat biljett till)?

Förra helgen gillade jag, för den flöt på utan problem! Det gör säkert den här med, bara jag bestämmer mej..

Nu ska jag plåga magen vidare genom drösar av papper. Sen ikväll blir det eventuellt bio :)

Så urkus burkus magus på magen (såklart!) och lite på min svårhet att bestämma mej!

Puss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0