Helt oviktigt inlägg

Then you came to me and you said, I was not really sure enought how to feel, to pretend that your not real, to me.

Ännu en dag, men Bandit i örat och huvudet i papper. Underbart att ändå vara på jobbet och inte att vara sjuk hemma! Gillar jättemycket att vara hemma, men inte att vara sjuk! Så det är skönt! Dagis kom även och hälsade på idag, 8 söta ungar! Från 1,5 år till 8 år tror jag! Minstingen tog mitt hjärta på en gång! Så söt! "lastbil" och Traktor" var det han sa hela tiden, han var helt kär i maskinerna, en riktigt sötnos!

Har iallafall jobbat på som en tok och ska snart på det igen bara pappa kommer in. Ska sluta en timme tidigare idag för att skjutsa mamma till VC och själv ska jag äta och sen upp och fika hos Anna! Mums! :) Sen promenad efter det och sen hade jag tänkt hinna med och träffa Håkan en snabbis oxå!
Imorn blir det jobb på Fh igen, länge sen de nu! Kommer eventuellt att kännas lite konstigt. Ännu en gång: "Vad är färg?" Haha.. Jag har humor! Allt kommer gå fina fisken!

Nu sitter jag och letar efter något slags skåp på internet (jag vet egentligen inte vad..) och det går väll bra! åt mitten av en bulle nyss oxå, nyttigt Malin.

Det här inlägget har tagit ca 30 minuter att skriva, om inte mer. Effektiv tid :)

Jag och pappa var iallafall ute och gick med hundarna igår, lite kallt, men nyttigt och bra med hund och pappa-tid!

Helt oviktigt inlägg.

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0