Vårdagjämning :)

Läste lite om det och det var för ett par dagar sedan natten och dagen var exakt lika lång, och det var inatt 00.21 som vårdagjämningn slog in.

Har sovit som ett nöt inatt. Ont i hela kroppen, snurrig och fylld med mardrömmar. Vaknade imose vid kvart i 4 av att jag hade saker i sängen, hade plockat grejerna från nattduksbordet in i sängen. Varför? Jo, någon skulle ta grejerna av mej! Drömmen var lång och jobbig, riktigt jobbig..

Jobbar idag. Har tagit en Ipren och blev av med huvudvärken, hostar lite, men annars mår jag bra :) Avslappnad och lugn. Visserligen gillar jag inte tanken på högskoleprovet, men iallafall.

Nu ska jag fortsätta göra ritningen som jag jobbar på och jag ska erkänna att jag är riktigt stolt över att jag lyckades med att scanna och greja imorse! :)

Puss!



Bild från en utgång med Jennie, Monica och Madde :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0