.

Sitter med en hög papper, ska sorteras in i tusen andra högar och sen in på rätt plats. Hade jag varit en robot hade jag varit klar nu! Helgen är planerad, shopping i Ösd (skor och ett fotoalbum, mer hinner jag inte), hem på lördag, sen ut. Nykter eller onykter, det är frågan! Försöker locka fram en skjuts på söndagmorgon till Östavall från Ånge, svår bit de där. Är jag nykter kan jag köra folk på kvällen och hem själv och till konfirmationen dagen efter, om jag dricker behöver jag skjuts överallt! Roligast har man om man dricker, men jag kan nog ha skoj med dom andra ändå! Aja, får se hur jag känner då jag trippar hem med brummen på lördag!

Så glad! Imorn ska jag få köpa skor! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0