In my ass

Ett helt obegripligt inlägg om ingenting.

Igår var det konfirmation för Filip. Rollspel, sången osv i kyrkan! "Barnen" var riktigt söta! Resten av kyrkgrejset med "förlåt oss för våra synder", gör mej mer skräckslagen. Jag är en fin flicka utan synder. Iallafall i kyrklig bemärkelse. Iallafall gick det bra, jobbigt att stå hela tiden, men iallafall! Smet ut lite tidigare för att hinna handla innan fikat, gick bra det med och jag handlade saker som jag inte borde ha gjort eftersom jag var hungrig :p
Maten och tårtan som vi fick sen var underbar! Mums vad gott allt var! :)

Sen åkte jag hem till Mami, hämtade lite grejer och åkte till Ånge och skulle städa lägenheten. In my ass att jag gjorde det. Jag satt och kikade på dåliga filmer som jag zappade emellan, åt tacochips och tacosås. Gott! Fixade mitt Thailand-album medans, men när jag var "klar", så hade jag missat en hög med bilder. Elak blev jag och samtidigt får jag puckade sms. Bla bla bla, du skriver med han, bla bla bla, och sen, bla bla bla, jag hörde att ni var kära, bla bla bla, vill inte störa, bla bla bla. Elak som en tok för att folk tar sina egna tankar till ord hos andra och -wihooo- (negativ betoning) så är ett rykte fött. "Jag vill ju inte förstöra", in my ass.

Jag blir inte kär lätt, men den dag jag blir det, så vill jag att det ska vara på riktigt.

Sen igår, min släkt kryllar av söta par! Hur gulligt som helst (och självklart söta barn)! Så det fick mej att tänka att vad mysigt det skulle vara :) Men sen kom smset igår och jag känner "fuck you". Kunde knappt somna igår för att jag var lite irriterad. Varför kan inte folk bry sej om sina egna saker?

Sen längtar jag massor till att bror får sin bebis, så jag får snusa lite! Magen är jättestor nu och jag tycker det är jättefint! <3
Ska dit senare idag också och hälsa på små vita bebisar som blivit stora och nu är riktiga odågor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0