Min långa lediga helg

Jag har haft en underbar helg! 5 (varav 4 lediga) dagar med underbart folk, alkohol och total frihet. Onsdag åkte vi upp till Järpen för att hälsa på älskade Elin, gick på lite fest och sen i säng för att kliva upp i ottan på torsdagen. Elin tog studenten och efter det lunch i Åre innan vi drog till Ösd för utgång där :)
Fredag blev det Ånge och Rose och Fanta med Carro, Anna o Erica! Kulturnatten kallas det och vi tog oss ut riktigt tidigt för att vara vi. Träffade massa folk på kvällen, dansade, snackade, drack go-grogg och åt kakor.
Lördagen var det häftigt barnkalas med dinosaurer och massvis med fika! Som en klump spillde jag på klänningen och fick byta innan jag skulle upp till Elin på studentmiddag. Hittade en gammal trasa hemma i garderoben och sen åkte jag upp, fick värdens godaste middag, myste med Elin mf och drack vin. Sen traskade jag hemåt, blev åter igen rädd för en groda och sen mys hela natten och idag. Har även hunnit med att ta en dusch och en promenad idag.

5-dagars jobbarvecka väntar och det kan bli spännade och utmanande!
Är iallafall ledig i helgen då det är träslaget och det är underbart! Efterbränning är en plan jag har!

Sen måste jag påpeka att jag älskar att var ledig, även fast jag är arbetsnarkoman så har denna helg varit underbar. Saknar dej redan <3

 

1 år sen balen och på lördag är det ett år sen studenten!

Vart tar tiden vägen?

Saknar <3


Kommentarer
Postat av: Per

Hör av solig om du vill:;

2011-06-04 @ 15:27:17
Postat av: per

Skriv om du vill prata:)

2011-06-04 @ 15:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0