Till världens ände och tillbaka

Har suttit på kontoret idag, skjutsat folk ut i skogen och sen var det min tur att åka ut på fältet. Hade bara en tunna att placera ut idag, men den var inte precis i "grannbyn". Jag fick åka till kommunens gräns, det jag kallar världens ände. Igenom Torpshammar och vidare igenom massa annat smått och gott innan jag kom fram till Kälen. In på en annan väg och till slutet på den och en bit till. Så kändes det. Jättefint och jättemysigt ställe. På sommaren om man vill ha lugn och ro och ingen närhet till stad, liv eller folk.

Efter middag hemma, så blev det en glass med Pära på macken (hur fan kan dom ta 16:- för en sandwish?) och sen till lgh och duscha, fixa naglar och dansa runt!
Har dessutom hämtat ute ett paket från HM och ALLT PASSADE! Underbara lycka! Skor, kläder, badrumsmatta och söta små handdukar! (Vuxenpoäng) Lyckliga jag att älsklingsskorna passade!

Har nog bestämt mej för helgens planer oxå! Spännande! :)
Om det blir som planerat:
Fredag: Jobb till 4, sen till sundsvall på 50års-kalas för Sundfrakt.
Lördag: Jobba 10-16 efter 5 h sömn och sen fira mami och sen eventuellt vidare på fest i ljunga. Kan fan inte bestämma mej. Så sjukt lockande, samtidigt som om att jag inte känner en jävel där, har nog fler fiender. Haha.
Söndag: Vilodag! Ev städa, promenad, vila.

Sen ska jag försöka träffa sötnosen Elin där emellan med!

Men nu ska jag krypa ner i sängen för imorn är det jobb och sen vet ni juh!
Puss <3

p.s. Bilar som inte ser sej för i korsningar kommer snart vara mosade när jag kommer med min gigantiska transporter. Och kör jag inte på dom, så kommer jag krossa dom med mina utskällningar! Idioter, har ni fått körkortet i ett flingpaket?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0