Age of Rage ---> på lördag!

Efter jobb idag ska jag nog göra en snabbhandling och sen blir det Afterwork och bio med Anna m.f.! :)

Imorn ska jag på kurs kl 8, sen skynda mej hem på kalas för Ronja som har blivit så stor! <3 Och efter det samlas vi hos mej och har ett litet förkalas innan det blir mittis där Corroded m.f. spelar! Hoppas på en rolig kväll och som det verkar så blir det mycket folk! Gillas! :)

Tack snälla pappa för att du tar jouren i helgen! <3

Söndag blir det nog mys i soffan och en sväng på julmarknaden om nu den lusten infaller!

Sen till veckan blir jobb, 2 kvällar kurs och på fredag blir det Norge!

Mitt nya liv som positiv ser toppen ut då jag ser vad jag har för mej! Likiiie Like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0