Helgen som försvann

I fredags var det Aw med Anna, Erica och Carro, gott! :) Sen blev det bio, Twilight ofc! Och wow vad bra det var! Nästan två timmar var den, men det kändes som typ, öh 2 minuter? Wow! Den vill jag se igeeeeeen! :D Fick även ett snabbesök av Tessan och vi käkade lite tårta innan jag tippade i säng ! Klockan ringde halv 7 på en lördag, sjukt tidigt och alldeles för få sovtimmar för att vara på topp för 7 timmar kurs! Men klarade det och tom provet som var, inte riktigt förberedd, haha! Sen kalas för Ronja, kom 1½ h för sent, men hon blev glad och jag fick mysa lite med lilla Minna och hon tom somnade hos mej! <3 Sen efter det var det full fart hem, gjorde mej partyklar på typ 20 min och sen kom Anna och vi drack lite, fick veta en massa skoj som jag inte hade en susning om och fick ett skadat finger ;) innan vi drog ner på mittis och hade en kanonkväll! Kikade på Corroded och alla var så laddade! Sen blev det häng vid baren, träffade folk som jag inte pratat med sen jag var lite! :D Innan vi drog på efterfest och sen somnade man i soffan vid 6 tiden ungefär. Efter nästan 24 h i vakenhet, coolt. Vaknade tidigt, typ 10 och var pigg. Men sov lite senare på dagen, kikade vänner, åt dipp o chips, gjorde makaroner och var alldeles för lat för att gå ner på julskyltningen. Jag borde ha smisk.. Somnade vid halv 10 och inatt har jag slagits med en gaffel mot onda saker vid mami o papis hus. Helt sjukt. Men stark var jag! Vem som vann? Ingen aning, för sen var klockan 6 och telefonen sa: Kliv upp din bitch! :/ Slet mej upp ur sängen, på med kläder, smink och sen iväg! Snön, som alla älskar är inte min älskling. Min bil var ett snökaos, jag blev försenad 5 min och vägen var kaos. Ok, inte kaos, men jag gillar sommarföre, ok? Nu ska jag hoppa i varselkläder och sen troligen köra min första traktorrunda!

Puss:*



Lillebror och minna! :)
Banan är gott & roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0